U školskoj godini 2025./26. obrazujemo učenike u smjerovima:
- 
opća gimnazija
- 
turističko-hotelijerski komercijalist
- 
hotelijersko-turistički tehničar
- 
kuhar – JMO
- 
turistički tehničar destinacije
- 
tehničar za ugostiteljstvo
- 
pomoćni kuhar
usmjerenja
Opća gimnazija
Opća gimnazija je općeobrazovna srednja škola koja traje četiri godine i u koju se može upisati nakon završetka osnovne škole. Svrha obrazovanja u općoj gimnaziji je razviti kod učenika intelektualnu širinu, potrebu za novim spoznajama i djelovanjima i istraživačku radoznalost te ih osposobiti za razložno i stvaralačko mišljenje i samostalno učenje. Gimnazija tako predstavlja prijelazni stupanj prema profesionalnom osposobljavanju u višim i visokim školama, odnosno ona ne osposobljava učenika za neko posebno zanimanje, već ga usmjerava na daljnje školovanje.
Nastavni plan i program za opću gimnaziju
| PREDMET | I. | II. | III. | IV. | 
| Hrvatski jezik | 4 | 4 | 4 | 4 | 
| Engleski jezik | 3 | 3 | 3 | 3 | 
| Talijanski jezik | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| Latinski jezik | 2 | 2 | – | – | 
| Glazbena umjetnost | 1 | 1 | 1 | 1 | 
| Likovna umjetnost | 1 | 1 | 1 | 1 | 
| Povijest | 2 | 2 | 2 | 3 | 
| Geografija | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| Psihologija | – | 1 | 1 | – | 
| Filozofija | – | – | – | 2 | 
| Sociologija | – | – | 2 | – | 
| Logika | – | – | 1 | – | 
| Matematika | 4 | 4 | 3 | 3 | 
| Fizika | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| Kemija | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| Biologija | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| Informatika | 2 | – | – | – | 
| Politika i gospodarstvo | – | – | – | 1 | 
| TZK | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| Vjeronauk/etika | 1 | 1 | 1 | 1 | 
| Izborna nastava | – | 2 | 2 | 2 | 
| Sat razrednika | 1 | 1 | 1 | 1 | 
| UKUPNO | 33 | 34 | 34 | 34 | 
Turističko – hotelijerski komercijalist
Škola za turističko-hotelijerskog komercijalista je srednja strukovna škola koja traje četiri godine i u koju se može upisati nakon završetka osnovne škole. Turističko-hotelijerski komercijalist je široki obrazovni profil koji osim općih znanja uključuje proširena znanja iz tehnologije struke: konobara, kuhara i slastičara. Nastao je kao odgovor na uočene potrebe ugostiteljskog gospodarstva za kvalitetnijim, tehnološki obrazovanijim i organizacijski osposobljenijim djelatnicima.
Ovaj stručni profil osposobljen je za: organizaciju rada u industriji pripreme hrane i pića, organizaciju rada u kuhinji i restoranu, rad na poslovima banket-menagera, sastavljanje dnevnog jelovnika, domjenka i svečanih ručkova, osmišljavanje i prezentaciju nacionalnih jela i njihove promidžbe, planiranje zaliha, nabavu, kontrolu skladištenja i konzerviranja živežnih namirnica te prezentaciju restorana i estetsko uređenje prostora i ugostiteljske ponude.
Zapošljavanje je moguće u ugostiteljskim poduzećima (hotelima, pansionima, kampovima) i osobito u obiteljskim ugostiteljskim objektim koji sve više obilježavaju turistički usmjerene zemlje.
Nakon završetka škole moguć je nastavak obrazovanja na strukovno srodnim, ali i drugim visokim učilištima.
Nastavni plan za zanimanje turističko-hotelijerski komercijalist
| NASTAVNI PREDMET | I. | II. | III. | IV. | 
| I. ZAJEDNIČKI DIO | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Hrvatski jezik | 3 | 3 | 3 | 3 | 
| Povijest | 2 | 2 | – | – | 
| Politika i gospodarstvo | – | – | 2 | – | 
| Tjelesna i zdravstvena kultura | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| Etika/Vjeronauk | 1 | 1 | 1 | 1 | 
| UKUPNO | 8 | 8 | 8 | 6 | 
| II. POSEBNI STRUČNI DIO | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Strani jezik I (engleski jezik) | 3 | 3 | 3 | 3 | 
| Strani jezik II (talijanski jezik) | 3 | 3 | 2 | 2 | 
| Gospodarska matematika | 3 | 3 | 2 | 2 | 
| Računalstvo | 2 | 2 | – | – | 
| Poslovna psihologija s komunikacijom | – | – | 2 | – | 
| Biologija s higijenom i ekologijom | 2 | – | – | – | 
| Turistički zemljopis | – | – | 1 | 1 | 
| Povijest hrvatske kulturne baštine | – | – | 2 | – | 
| Gospodarsko pravo | – | 2 | – | – | 
| Poslovno dopisivanje | 1 | 1 | – | – | 
| Računovodstvo i kontrola | – | – | – | 2 | 
| Statistika | – | – | 2 | – | 
| Knjigovodstvo | – | – | 2 | 2 | 
| Organizacija poslovanja poduzeća u ugostiteljstvu | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| Osnove turizma | 2 | – | – | – | 
| Promet i putničke agencije | – | – | – | 2 | 
| Marketing u turizmu | – | – | – | 2 | 
| Recepcijsko poslovanje | – | – | – | 2 | 
| Poznavanje robe i prehrana | 2 | 2 | – | – | 
| Ugostiteljsko posluživanje | 2 | 3 | 3 | 3 | 
| Kuharstvo (sa slastičarstvom) | 3 | 4 | 4 | 4 | 
| Praktična nastava | 3 | 3 | 3 | 3 | 
| UKUPNO | 28 | 28 | 28 | 30 | 
| UKUPNO I+II | 36 | 36 | 36 | 36 | 
| STRUČNA PRAKSA (sati godišnje) | 180 | 180 | 180 | 180 | 
Hotelijersko – turistički tehničar
Škola za hotelijersko-turističkog tehničara je srednja strukovna škola koja traje četiri godine i u koju se može upisati nakon završetka osnovne škole. Hotelijersko-turistički tehničar obrazuje se za široki raspon poslova u hotelima, hotelskim poduzećima, turističkim agencijama i drugim poduzećima turističke ponude.
Ovaj stručni profil osposobljen je za: izradu i ostvarivanje evidencije i ekonomske analize turističkih i izletničkih aranžmana te aranžmana službenih putovanja, obrađivanje turističkog tržišta, obavljanje akvizicije, kalkulativne proračune i dopisivanje s domaćim i inozemnim partnerima uz uporabu znanja stranih jezika i daktilografije, koordiniranje rada službi u turističkoj agenciji i u prodajnom odjelu hotela, obavljanje šalterskih poslova, recepcijskih poslova, poslova u propagandnoj turističkoj djelatnosti i slično.
U obavljanju poslova hotelijersko – turistički tehničar koristi uglavnom uredsku opremu. Zbog izuzetnih napora koje zahtijeva turistička sezona i izravnih kontakata s turistima i poslovnim partnerima, ovo zanimanje zahtijeva izrazitu psihofizičku spremnost i zdravlje. Kandidati za ta zanimanja moraju poznavati strane jezike, imati razvijenu opću kulturu i smisao za ustrojstvo rada te biti komunikativni.
Nakon završetka škole moguć je nastavak obrazovanja na strukovno srodnim, ali i drugim visokim učilištima.
Nastavni plan za zanimanje hotelijersko-turistički tehničar
| NASTAVNI PREDMET | I. | II. | III. | IV. | 
| Hrvatski jezik | 4 | 4 | 4 | 4 | 
| Strani jezik I (engleski jezik) | 4 | 4 | 3 | 3 | 
| Strani jezik II (francuski jezik) | 3 | 3 | 4 | 4 | 
| Strani jezik III (talijanski jezik) | 2 | 2 | 2 | – | 
| Politika i gospodarstvo | – | – | 2 | – | 
| Povijest | 2 | 2 | 2 | – | 
| Računalstvo | – | 2 | 2 | – | 
| Matematika | 4 | 4 | 3 | 3 | 
| Tjelesna i zdravstvena kultura | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| Etika/Vjeronauk | 1 | 1 | 1 | 1 | 
| Povijest umjetnosti i kulturno – povijesna baština | – | – | – | 2 | 
| Geografija | – | 2 | 2 | 2 | 
| Poslovna psihologija s komunikacijom | – | 1 | – | – | 
| Statistika | – | – | 2 | – | 
| Knjigovodstvo s bilanciranjem | – | – | 1 | 2 | 
| Ugostiteljstvo | 3 | – | – | – | 
| Organizacija poslovanja poduzeća | – | 3 | 2 | 3 | 
| Turizam i marketing | – | – | – | 2 | 
| Biologija s ekologijom | 2 | – | – | – | 
| Gospodarsko pravo | – | – | – | 2 | 
| Prehrana i poznavanje robe | 2 | – | – | – | 
| Daktilografija s poslovnim dopisivanjem | 2 | – | – | – | 
| Praktična nastava | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| UKUPNO | 33 | 33 | 33 | 34 | 
| STRUČNA PRAKSA (sati godišnje) | 180 | 180 | 180 | 180 | 
Kuhar – JMO
Posao kuhara uključuje različite aktivnosti: naručivanje i preuzimanje živežnih namirnica, čišćenje, određivanje tehnologije pripremanja hrane, pripremanje namirnica i njihovu toplinsku obradu, podjelu hrane na pojedinačne obroke te garniranje i dekoriranje.
Kuhar priprema ili spravlja hladna i topla jela te kolače, prema dnevnim menijima ili jelovniku. Pri tome, poštuje recepte i količinske normative za upotrebu pojedinih namirnica u obrocima. Kuhari također pripremaju jela po narudžbi, salate, dressinge, tople napitke i jela poznatih svjetskih kuhinja.
Kuhar tijekom obavljanja poslova poštuje visoke higijenske standarde, pazi na higijenu i čistoću prostora i sredstava s kojima radi, te vodi brigu o skladištenju nepotrošenih namirnica. Nadalje, kuhar bilježi podatke za dnevni obračun upotrijebljenih namirnica, izdanih obroka hrane te kontrolira zalihe. Kuhari također brinu o održavanju strojeva i uređaja u kuhinji, kako bi oni bili ispravni i tehnički postojani.
Kuhar sudjeluje u pripremanju i sastavljanju jelovnika, dnevnih menija te u pripremi kalkulacija za određena jela i obroke.
Da bi uspješno obavljao svoj posao, kuhar mora pratiti novosti u struci i iste primjenjivati. Kada u poslu stekne dovoljno iskustva, kuhar sudjeluje u edukaciji novih zaposlenika.
Nastavni plan i program za kuhare (JMO)
| Broj sati | ||||||
| 1.razred | 2.razred | 3.razred | ||||
| tjedno | godišnje | tjedno | godišnje | tjedno | godišnje | |
| Općeobrazovni dio | ||||||
| Hrvatski jezik | 3 | 105 | 3 | 105 | 3 | 96 | 
| Strani jezik | 2 | 70 | 2 | 70 | 2 | 64 | 
| Povijest | 2 | 70 | – | – | – | – | 
| Vjeronauk/Etika | 1 | 35 | 1 | 35 | 1 | 32 | 
| Tjelesna i zdravstvena kultura | 1 | 35 | 1 | 35 | 1 | 32 | 
| Politika i gospodarstvo | – | – | 2 | 70 | – | – | 
| Stručno – teorijski dio s izbornom nastavom | ||||||
| Matematika u struci | 2 | 70 | 1 | 35 | 1 | 32 | 
| Tehnologija zanimanja | 2 | 70 | 3 | 105 | 2 | 64 | 
| Kulturno-povijesna baština | – | – | – | – | 1 | 32 | 
| Marketing u turizmu | – | – | – | – | 2 | 64 | 
| Enologija s gastronomijom | – | – | 1 | 35 | – | – | 
| Vođenje i organizacija kuhinje | – | – | – | – | 1 | 32 | 
| Strani jezik II. | 1 | 35 | 1 | 35 | 1 | 32 | 
| Izborna nastava | 1 | 35 | 1 | 35 | 1 | 32 | 
| Tjelesna i zdravstvena kultura Matematika u struci Strani jezik II. Stručni predmeti | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Tehnologija zanimanja 2/3/2 | ||||||
| Osnove higijene | ½ | 15 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Kemija | ½ | 15 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Poznavanje robe i prehrana | 1 | 40 | 2 | 70 | 2 | 64 | 
| Biologija i ekologija | – | 
 | 1 | 35 | 
 | 
 | 
| Praktični dio (35 tjedana u školi, 40 tjedana u ugostiteljskom objektu) | ||||||
| Nastavni predmet | Broj sati | |||||
| 1.razred | 2.razred | 3.razred | ||||
| godišnje | godišnje | godišnje | ||||
| Praktična nastava u školi* – Kuharstvo s vježbama – Bonton – Ugostiteljsko posluživanje – Osnove računalstva s vježbama | 
 220 35 35 70 | 
 240 
 30 – | 
 160 | |||
| Ukupno | 360 | 270 | 160 | |||
| Praktična nastava u ugostiteljskom objektu** Nastavna godina (35 tj.) Ljetna praktična nastava | 
 
 350 190 | 
 
 430 200 | 
 640 | |||
| Ukupno | 540 | 630 | 640 | |||
| Sveukupno | 900 | 900 | 800 | |||
* Kombinira se teorijska i praktična nastava. U okviru kuharstva s vježbama realiziraju se i sadržaji zaštite na radu (do 15 sati). Učenici prvog razreda prije početka praktične nastave u radnom procesu (kod obrtnika ili trgovačkog društva ) trebaju obaviti najmanje 70 sati praktične nastave u školskoj radionici kako bi svladali osnove struke i položili ispit iz zaštite na radu.
* Praktična nastava u ugostiteljskim objektima organizira se u obrtničkoj radionici na temelju ugovora o naukovanju i ugostiteljsko–turističkim poduzećima na temelju ugovora u praktičnoj nastavi koje sklapa škola i poduzeće. Nastava se može organizirati i u školskim radionicama škola, ako su za to osigurani potrebni uvjeti i ako se ne mogu sklopiti ugovori o naukovanju u praktičnoj nastavi, jer za to ne postoji osigurana radna mjesta u obrtničkim radionicama i poduzećima.
Turistički tehničar destinacije
Strukovni kurikulum turistički tehničar destinacije je program koncipiran na modularnom pristupu, kroz koji učenici stječu vještine i kompetencije u turizmu obavljajući zadatke kroz različite module.
- Turistički tehničar destinacije:
- prikuplja i obrađuje informacije od interesa za turiste u destinaciji, informira turiste temeljem njihovih upita te prezentira turistima informacije o destinaciji i njenim mogućnostima za zadovoljavanje potreba turista (kulturne potrebe, potrebe za razonodom i rekreacijom, svakodnevne životne potrebe i sl.). Komunicira s turistima, predstavnicima objekata za smještaj u destinaciji, vanjskim dionicima lokalne zajednice i šire.
- pruža turističke usluge i radi na razvoju te promicanju turističke ponude. Sudjeluje u prezentaciji i očuvanju kulturne baštine, kreira turističke aranžmane i proizvode u cilju unapređenja turističke ponude. Prati tržišne trendove u turizmu te predlaže i osmišljava razvoj destinacijskog identiteta. Profesionalno komunicira na materinjem i stranim jezicima, koristi marketinška znanja i financijsku pismenost kako bi kreirao turističke aranžmane i unaprijedio turističku ponudu, integrirajući održivost i ekološku svijest u svoje djelovanje. Koristi poduzetničke vještine, osigurava primjenu standarda kvalitete, te koristi SMART tehnologije za optimizaciju turističkih usluga.
 
Strukovni kurikul za stjecanje kvalifikacije turistički tehničar /turstička tehničarka destinacije
 
			Tehničar za ugostiteljstvo
Strukovni kurikulum tehničar za ugostiteljstvo je program koncipiran na modularnom pristupu, kroz koji učenici stječu vještine i kompetencije u turizmu i ugostiteljstvu obavljajući zadatke kroz različite module. 
Ovaj novi pristup u strukovnom obrazovanju omogućuje učenicima da se usavršavaju u područjima specifičnim za područje ugostiteljstva i turizma poput hotelskog poslovanja (od kuhanja, posluživanja, hotelskog domaćinstva do recepcijskog poslovanja), poduzetništva u ugostiteljstvu i turizmu, turističkog posredovanja (rad turističke agencije i putovanja), prodajnih vještina, organizacije rada u ugostiteljstvu, kulinarskih vještina, trendova u gastronomiji i slastičarstvu, e-poslovanja, stranih jezika u struci i mnogih drugih.
Za obavljanje poslova u zanimanju tehničara za ugostiteljstvo poželjna je spretnost, urednost, ljubaznost, razvijene komunikacijske vještine i sposobnost poslovnog pregovaranja. 
Za upis u strukovni kurikulum tehničar za ugostiteljstvo, potrebno je imati završenu osnovnu školu i liječničku svjedodžbu medicine rada o nepostojanju zdravstvenih kontraindikacija za obavljanje zanimanja. Završetak srednjoškolskog programa obrazovanja završava izradom i obranom završnog rada. Učenici mogu polagati i ispite državne mature koji im omogućuju nastavak školovanja na visokoškolskoj razini. 
- Tehničar za ugostiteljstvo radi u ugostiteljskim objektima na poslovima organizacije rada restorana, kuhinje i smještajnih kapaciteta. Organizira i nadzire rad zaposlenih te kontrolira kvalitetu radnji i postupaka sukladno normama i ugostiteljskim standardima.
- Tehničar za ugostiteljstvo, samostalno ili timski, analizira zahtjeve klijenata, planira i organizira događaje i manifestacije, izrađuje kalkulacije, cijene aranžmana, jelovnike i menije domaće i međunarodne kuhinje, vinske karte i karte pića. Planira prostor, opremu, ljudske i druge resurse nužne za realizaciju i vodi odgovarajuće evidencije.
- Tehničar za ugostiteljstvo dočekuje i ispraća gosta, organizira rad zaposlenih pri prijemu, smještaju i usluživanju te prati odnos osoblja prema gostu. Savjetuje gosta o vrsti usluge i/ili ponude, promovira ponudu i vrste usluga ugostiteljskoga objekta u seoskom, nautičkom i drugim oblicima turizma. Osim toga, ugostiteljski tehničar pazi na higijenu i izgled ugostiteljskoga objekta, posebno prostora za posluživanje hrane i pića te se brine o otklanjanju uočenih nedostataka. Ostvaruje i održava kontakte s dobavljačima i klijentima. Prati utrošak namirnica, stanje zaliha i sudjeluje u procesu nabavke namirnica, opreme, materijala i ostalih potrepština za rad restorana, kuhinje i smještajnih kapaciteta.
Strukovni kurikul za stjecanje kvalifikacije tehničar /tehničarka za ugostiteljstvo
 
			Pomoćni kuhar
Pomoćni kuhar dio je tima osoblja ugostiteljske kuhinje. Prema uputama kuhara obavlja jednostavne radne operacije pripreme radnog mjesta, sredstava za rad i strojeva, pomaže u primanju i skladištenju namirnica, mehaničkoj obradi namirnica, pri prigotovljavanju namirnica te poslovima čišćenja i pranja nakon obavljenog posla. Kao i svaki član kuhinjskog osoblja, tijekom obavljanja poslova poštuje higijenske standarde, pazi na čistoću prostora i sredstava s kojima radi te prilagođava stečena znanja trenutnim novitetima u struci.
Posebni kurikul za stjecanje kvalifikacije pomoćni kuhar/pomoćna kuharica
| NASTAVNI PLAN POSEBNOG KURIKULA ZA STJECANJE KVALIFIKACIJE | ||||||
| PREDMETNI KURIKUL/MODUL | RAZRED, TJEDNI BROJ SATI, BODOVI | |||||
| 1. | CSVET | 2. | CSVET | 3. | CSVET | |
| 
 | sati/tj. | godišnje | sati/tj. | godišnje | sati/tj. | godišnje | 
| OBVEZNI | ||||||
| Hrvatski jezik | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 
| Politika i gospodarstvo | 
 | 
 | 
 | 
 | 1 | 1 | 
| Tjelesna i zdravstvena kultura | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| Matematika | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 | 2 | 
| Informatika | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 
| Strani jezik | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 
| Čovjek i okolina | 1 | 1 | 1 | 1 | 
 | 
 | 
| UKUPNO I | 11 | 13 | 10 | 11 | 10 | 10 | 
| IZBORNI | ||||||
| Vjeronauk/Etika | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 
| Domaćinstvo/Tehnička kultura | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 
| DRUGI OBLICI NASTAVE | ||||||
| Sat razrednog odjela | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 
| UKUPNO II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 
| STRUKOVNI | ||||||
| TEHNOLOGIJA ZANIMANJA | ||||||
| Zaštita na radu u ugostiteljstvu | 1 | 2 | ||||
| Živežne namirnice u kuharstvu | 3 | 4 | ||||
| Skladišta kuhinje | 3 | 4 | ||||
| Sustav kvalitete u kuhinji | 1 | 2 | ||||
| Ekologija kuhinje | 3 | 5 | ||||
| STRUČNA PRAKSA | ||||||
| Higijena u ugostiteljstvu | 7 | 10 | ||||
| Ugostiteljska kuhinja | 7 | 10 | ||||
| Priprema živežnih namirnica | 8 | 11 | ||||
| Tehnološki postupci obrade namirnica | 6 | 9 | ||||
| Gotovljenje jela | 9 | 12 | ||||
| Komunikacija u radnom okruženju pomoćnog kuhara | 6 | 8 | ||||
| Izdavanje gotovih jela | 5 | 6 | ||||
| UKUPNO III | 18 | 26 | 18 | 26 | 23 | 31 | 
| UKUPNO I+II+III | 32 | 42 | 31 | 40 | 36 | 44 | 
| DRUGI OBLICI RADA | ||||||
| Program produženoga stručnog postupka1 (tjedno/godišnje) | 18 (630) | 18 (630) | 18 (576) | |||
| 1 Program produženoga stručnog postupka (PSP) posebnost je programa za učenike s teškoćama u razvoju te kao takav nije opterećenje nego način i prilika za poticanje razvoja cjelokupnoga učenikova potencijala. Nije obvezan za učenike. Najveći je broj sati tjedno 18, no, ovisno o potrebi, učenik može biti uključen u manji broj sati dnevno/tjedno/godišnje. | ||||||