Objavila: Josipa Poduje
USPOREDBA UPOTREBE DIGITALNIH ALATA U NASTAVI PRIJE, TIJEKOM I NAKON ONLINE NASTAVE
(Istraživanje iz područja odgoja i obrazovanja na školskoj razini)
Autorica: Josipa Poduje, prof.
Sažetak:
Digitalni alati postali su ključan dio suvremenog obrazovanja, omogućujući veću interaktivnost, dostupnost nastavnih sadržaja i prilagodbu nastave individualnim potrebama učenika. Digitalni alati prošli su put od pomoćnog sredstva do ključnog elementa suvremene nastave. Njihova integracija zahtijeva kontinuiranu podršku, stručno usavršavanje i razvoj digitalne pismenosti svih sudionika obrazovnog procesa. Cilj ovog istraživanja je bio usporediti razvoj i promjene u korištenju digitalnih alata u obrazovanju kroz tri ključna razdoblja: prije pandemije COVID-19, tijekom online nastave te trenutno u nastavi te analizirati kako su se stavovi nastavnika i učestalost korištenja digitalnih alata mijenjali, koji su alati ostali u upotrebi i nakon povratka na klasični oblik nastave tj. trenutno u nastavi. U istraživanju su sudjelovali nastavnici Srednje škole Antun Matijašević Karamaneo iz različitih predmetnih područja, a istraživanje je provedeno korištenjem anketnog upitnika izrađenog u Microsoft Forms obrascu.
Ključne riječi:
Upotreba IKT, nastavni proces, nastavnici
Pregled cijelog rada pogledajte USPOREDBA UPOTREBE DIGITALNIH ALATA U NASTAVI PRIJE, TIJEKOM I NAKON ONLINE NASTAVE