preskoči na sadržaj
1.transnacionalni sastanak

Erasmus+ Steps 1. Transnacionalni projektni sastanak

28.11.-30.11.2016. Taranto, Italija

Na prvom transnacionalnom projektnom sastanku ravnateljica koordinatorske škole I.I.S.S. Archimede Taranto iz Italije, gđa Teresa Statile je najprije ugostila sve sudionike. Diskutiralo se o važnosti strukovnog obrazovanja, Erasmus+ projekata kao i europskoj dimenziji za učenike i njihov budući posao te obrazovnim sustavima zemalja škola partnera.

 Prema unaprijed utvrđenom programu projektnog sastanka, predstavnici škola partnera prof. i ravnateljica Inna Zenkevica, prof Viktorija Gailisa (Latvija), prof. Özlem Çabuk i prof. Hülya Gülen (Turska) te prof Ivana Vrdoljak, (naša škola) su s projektnim koordinatorom, prof. Robertom Bonicom raspravili i dogovorili sljedeće:

1)  Plan aktivnosti za svaki projektni ishod je dogovoren. Projektni partneri su diskutirali o parametrima koji su već analizirani i korištenim tehnikama za prvu analizu mora od ukupno 4 za svaku projektnu godinu. Složili su se da se mjere isti ili slični parametri koristeći sličnu ili po mogućnosti istu opremu za analizu.

 

2) Projektni partneri su diskutirali o aktivnostima i Moodle platformi što će se koristiti u kreiranju projektnih ishoda: studije, brošure, rječnik, kalendar, videa, posteri.

 

3) Plan za kvalitetu svih projektnih ishoda je također bio razmatran. Partneri su definirali metodologiju za pojedini projektni ishod. Anketa će biti u svrhu mjerenja plana za kvalitetu svakog projektnog ishoda.

4) Evaluacijski plan će se izraditi na kraju svake aktivnosti, susreta ili ishoda. Plan kvalitete i evaluacije projektnih aktivnosti će se kreirati na Moodlu kroz: anketu, zadatke višestrukog izbora, zadatke otvorenog odgovora, kviz. Evaluacija učeničkih radova će se provoditi pomoću: broja ulaza u Moodle, komunikacije u forumu, interesa te vještina korištenja engleskog jezika. Profesori i učenici će evaluirati sve projektne faze.

Evaluacijski dnevnik će biti vidljiv na platformi Moodle.  Twinspace dnevnik će uključivati fotografije aktivnosti i poveznice na Moodle evaluaciju.

 

5) Svi partneri će kreirati nove rubrike za sve podatke koji budu sakupljeni prilikom svake aktivnosti. Svi podaci će se zatim koristiti u kreiranju projektnih ishoda kao završni korak. Projektni partneri su ponovno pregledali Implementaciju iz projektne prijave i ponovno dogovorili broj projektnih ishoda koje će urediti, objaviti i tiskati u pojedinoj partnerskoj školi. Budući da je jedan partner iz projektne prijave napustio partnerstvo, ostali partneri su razgovarali o dogovorenim projektnim sastancima (short-term exchanges of groups of pupils, transnacionalni projektni susreti) iz projektne prijave. Dogovorili su se oko projektnih susreta prema trenutnoj situaciji u pojedinoj školi, budućim obavezama za ispite i druge Erasmus+ projektne sastanke.

Dogovoreni vremenik projektnih sastanaka je sljedeći:

1.  Short-term exchange of groups of pupils (sastanak profesora i učenika)

3. 4. 2017.  – 7.4 2017 Taranto, Italija

2. Short-term exchange of groups of pupils (sastanak profesora i učenika)

2.10.2017. – 6.10. 2017. Vis, Hrvatska

3.  Short-term exchange of groups of pupils (sastanak profesora i učenika)

7.5.2018. – 11.5. 2018. Taranto, Italija

2. Transnacionalni projektni sastanak (sastanak profesora voditelja i koordiantora projekta) 9.4.2018.- 11.4. 2018. Taranto, Italija

 

Projektni koordinator je dodijelio već dogovorene zadatke ostatku  partnerima u projektu prema kompetencijama njihovog nastavnog osoblja i tehničkim mogućnostima. Period svake pojedine aktivnosti i izrade projektnih ishoda je također ponovno razmotren. Partneri su ustanovili trajanje svake aktivnosti koja se mora realizirati do prvog projektnog sastanka  i na njemu prezentirati ; short-term exchange of groups of pupils (sastanak profesora i učenika) 3. 4. 2017.  – 7.4 2017 Taranto, Italija .

Projektni partneri su također razmotrili program , metodologiju i aktivnosti  za prvi  projektni sastanak učenika i profesora u Tarantu, Italija od 3.4.-7.4.2017. godine.

You Tube kanal projekta i Google Drive projekta će se također kreirati.

Izložba fotografija te video projekcija projektnih aktivnosti, radionica i projektnih sastanaka će se održati u partnerskim škola na otvorenim danima škola.

Dan planete Zemlje, 22. 4. će se obilježiti izložbom fotografija projektnih aktivnosti za studiju bio raznolikosti i brošuru o morskom otpadu.

Projektni partneri su također razmotrili metodologiju za CLIL nastavu na prvom projektnom sastanku.

6) Skype susreti s učenicima i profesorima će se održavati  jednom mjesečno te skype susreti profesora svaka dva mjeseca.

7) Utvrđene su i projektne faze o kojima će se diskutirati na drugom transnacionalnom sastanku. Diskutirati će se i o planu diseminacije na tom sastanku. Partneri su se složili oko suradnje u pisanju završnog izvješća projekta.

 

 Ivana Vrdoljak, voditeljica projekta     

Tražilica



Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


RASPORED ZVONA

jutarnja smjena

1. 08,00 – 08,45

2. 08,50 – 09,35

3. 09,40 – 10,25

veliki odmor 10,25 – 10,45

4. 10,45 – 11,30

5. 11,35 – 12,20

6. 12,25 – 13,10

7. 13,10 – 13,55

 

popodnevna smjena

1. 14,00 – 14,45

2. 14,50 – 15,35

3. 15,40 – 16,25

veliki odmor: 16,25 – 16,45

4. 16,45 – 17,30

5. 17,35 – 18,20

6. 18,25 – 19,10

7. 19,10 – 19,55


OBRASCI

Korisni linkovi

Forum




preskoči na navigaciju