preskoči na sadržaj

Srednja škola "Antun Matijašević Karamaneo" Vis

Login
UPUTE

UPUTE HZJZ, MZO i ŠKOLE ZA SPRIJEČAVANJE EPIDEMIJE COVID-19 


 

VIRTUALNE UČIONICE

  Virtualne učionice izrađene su u aplikaciji Microsoft Teams.


   1.g

   1.htt/thk

   1.ku

   2.htt/thk

   2.ku

   3.htt/thk

   3.ku

   4.g

   4.thk

   KNJIŽNICA

E-dnevnik

Škola za život

https://skolazazivot.hr/

 

E-škole

Tražilica
Kalendar
« Veljača 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
Prikazani događaji

RASPORED ZVONA

1. 08,00 – 08,45

2. 08,50 – 09,35

3. 09,40 – 10,25

veliki odmor 10,25 – 10,45

4. 10,45 – 11,30

5. 11,35 – 12,20

6. 12,25 – 13,10

7. 13,10 – 13,55

 

 

DICA SA ŠKOJA

Suradnja škole i Nautic radija - Komiža

21. rujna 2019.

12. listopada 2019.

 

Besplatan Office s 1 TB prostora za pohranu svim učenicima, učiteljima i nastavnicima osnovnih i srednjih škola!

Safety Net

Aplikacija ima kviz, igre, natjecateljsko bodovanje, materijale o internetu i društvenim mrežama, sigurnost, zaštita, korisni linkovi... sadržaji za roditelje i učenike! Podržano od Carneta.

 

Building a Brand called Europe B.B.E

Building a Brand called Europe B.B.E. 

Šk. god. 2020./2021.  i  2021./2022. 

Ove školske godine odobren nam je Erasmus+ KA229 projekt pod nazivom Building a Brand called Europe. 

Škole partneri su: SŠ Antun Matijašević Karamaneo Vis Hrvatska, Liceul Tehnologic de Turism Calimanesti Rumunjska,  Narva Soldino GümnaasiumTalinn Estonija, Istituto di Istruzione Superiore "Carlo Ubertini" Italija 

Ciljevi projekta 

-ojačati transferzalne i tehničko profesionalne vještine sudionika, posebno što se tiče osjećaja za inicijativu i poduzetništvo 

-poticati razmjene učenika iz strukovnih škola u inozemstvu i kompanija u poljoprivredi i hotelijerstvu u svrhu promocije i jačanja poslovnih ideja 

-jačati strategije i internacionalizaciju profesionalnog puta svih škola partnera 

 

Projektne aktivnosti su planirane od studenog 2020. do listopada 2022. godine.  

Aktivnosti će uključivati učenike u naprednom putu znanja, promocije i jačanja poslovnih ideja počevši o dobrih praksi na lokalnoj razini i u školi.  

Mobilnosti će imati za cilj razmjenu poslovnog znanja i praksi među jednakima, stavljajući  u sustav kreiranje ishoda „Europski brand“ lokalnih proizvoda i simulacije e-trgovine koje može razviti i imati svaka partnerska škola na korištenje.  

 

Ishodi projekta 

web stranica za e-commerce 

jedan lokalni brand koji će postati „Europski brand“ 

rječnik pojmova hrane i drugih fraza na četiri jezika zemalja partnera i na engleskom jeziku.  

twinspace stranica projekta 

Twinspace

preskoči na navigaciju