Erasmus+ Steps 1. Transnacionalni projektni sastanak
28.11.-30.11.2016. Taranto, Italija
Na prvom transnacionalnom projektnom sastanku ravnateljica koordinatorske škole I.I.S.S. Archimede Taranto iz Italije, gđa Teresa Statile je najprije ugostila sve sudionike. Diskutiralo se o važnosti strukovnog obrazovanja, Erasmus+ projekata kao i europskoj dimenziji za učenike i njihov budući posao te obrazovnim sustavima zemalja škola partnera.
Prema unaprijed utvrđenom programu projektnog sastanka, predstavnici škola partnera prof. i ravnateljica Inna Zenkevica, prof Viktorija Gailisa (Latvija), prof. Özlem Çabuk i prof. Hülya Gülen (Turska) te prof Ivana Vrdoljak, (naša škola) su s projektnim koordinatorom, prof. Robertom Bonicom raspravili i dogovorili sljedeće:
1) Plan aktivnosti za svaki projektni ishod je dogovoren. Projektni partneri su diskutirali o parametrima koji su već analizirani i korištenim tehnikama za prvu analizu mora od ukupno 4 za svaku projektnu godinu. Složili su se da se mjere isti ili slični parametri koristeći sličnu ili po mogućnosti istu opremu za analizu.
2) Projektni partneri su diskutirali o aktivnostima i Moodle platformi što će se koristiti u kreiranju projektnih ishoda: studije, brošure, rječnik, kalendar, videa, posteri.
3) Plan za kvalitetu svih projektnih ishoda je također bio razmatran. Partneri su definirali metodologiju za pojedini projektni ishod. Anketa će biti u svrhu mjerenja plana za kvalitetu svakog projektnog ishoda.
4) Evaluacijski plan će se izraditi na kraju svake aktivnosti, susreta ili ishoda. Plan kvalitete i evaluacije projektnih aktivnosti će se kreirati na Moodlu kroz: anketu, zadatke višestrukog izbora, zadatke otvorenog odgovora, kviz. Evaluacija učeničkih radova će se provoditi pomoću: broja ulaza u Moodle, komunikacije u forumu, interesa te vještina korištenja engleskog jezika. Profesori i učenici će evaluirati sve projektne faze.
Evaluacijski dnevnik će biti vidljiv na platformi Moodle. Twinspace dnevnik će uključivati fotografije aktivnosti i poveznice na Moodle evaluaciju.
5) Svi partneri će kreirati nove rubrike za sve podatke koji budu sakupljeni prilikom svake aktivnosti. Svi podaci će se zatim koristiti u kreiranju projektnih ishoda kao završni korak. Projektni partneri su ponovno pregledali Implementaciju iz projektne prijave i ponovno dogovorili broj projektnih ishoda koje će urediti, objaviti i tiskati u pojedinoj partnerskoj školi. Budući da je jedan partner iz projektne prijave napustio partnerstvo, ostali partneri su razgovarali o dogovorenim projektnim sastancima (short-term exchanges of groups of pupils, transnacionalni projektni susreti) iz projektne prijave. Dogovorili su se oko projektnih susreta prema trenutnoj situaciji u pojedinoj školi, budućim obavezama za ispite i druge Erasmus+ projektne sastanke.
Dogovoreni vremenik projektnih sastanaka je sljedeći:
1. Short-term exchange of groups of pupils (sastanak profesora i učenika)
3. 4. 2017. – 7.4 2017 Taranto, Italija
2. Short-term exchange of groups of pupils (sastanak profesora i učenika)
2.10.2017. – 6.10. 2017. Vis, Hrvatska
3. Short-term exchange of groups of pupils (sastanak profesora i učenika)
7.5.2018. – 11.5. 2018. Taranto, Italija
2. Transnacionalni projektni sastanak (sastanak profesora voditelja i koordiantora projekta) 9.4.2018.- 11.4. 2018. Taranto, Italija
Projektni koordinator je dodijelio već dogovorene zadatke ostatku partnerima u projektu prema kompetencijama njihovog nastavnog osoblja i tehničkim mogućnostima. Period svake pojedine aktivnosti i izrade projektnih ishoda je također ponovno razmotren. Partneri su ustanovili trajanje svake aktivnosti koja se mora realizirati do prvog projektnog sastanka i na njemu prezentirati ; short-term exchange of groups of pupils (sastanak profesora i učenika) 3. 4. 2017. – 7.4 2017 Taranto, Italija .
Projektni partneri su također razmotrili program , metodologiju i aktivnosti za prvi projektni sastanak učenika i profesora u Tarantu, Italija od 3.4.-7.4.2017. godine.
You Tube kanal projekta i Google Drive projekta će se također kreirati.
Izložba fotografija te video projekcija projektnih aktivnosti, radionica i projektnih sastanaka će se održati u partnerskim škola na otvorenim danima škola.
Dan planete Zemlje, 22. 4. će se obilježiti izložbom fotografija projektnih aktivnosti za studiju bio raznolikosti i brošuru o morskom otpadu.
Projektni partneri su također razmotrili metodologiju za CLIL nastavu na prvom projektnom sastanku.
6) Skype susreti s učenicima i profesorima će se održavati jednom mjesečno te skype susreti profesora svaka dva mjeseca.
7) Utvrđene su i projektne faze o kojima će se diskutirati na drugom transnacionalnom sastanku. Diskutirati će se i o planu diseminacije na tom sastanku. Partneri su se složili oko suradnje u pisanju završnog izvješća projekta.
Ivana Vrdoljak, voditeljica projekta
Zahtjev za izostanak s nastave do 3 radna dana
Zahtjev za izostanak s nastave od 4 do 7 radnih dana
Zahtjev za izostanak s nastave od 8 do 15 radnih dana
« Studeni 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1. 08,00 – 08,45
2. 08,50 – 09,35
3. 09,40 – 10,25
veliki odmor 10,25 – 10,45
4. 10,45 – 11,30
5. 11,35 – 12,20
6. 12,25 – 13,10
7. 13,10 – 13,55