Erasmus+ S.T.E.P.S. transnacionalni sastanak
9. 4. -11.4. 2018. Taranto, Italija
Na drugom transnacionalnom sastanku projektni parnteri su razgovorali o sljedećim temama:
1. Razmjena mišljenja o projektnim ishodima i trenutnoj situaciji (završna faza projekta)
Projektni partneri su razmotrili finaliziranje projekta, ishode kreirane u Moodle-u, web stranicu, facebook stranicu i twinspace projekta. Profesori koordinatorske škole iz Italije finalizirali su projektnu stranicu s poveznicama na gore navedene stranice.
Koordinator je upoznao partnere sa statusom Moodle platforme i baza podataka u njoj nakon isteka dvije godine i planovima za obnavljanjem licence za međunarodnu suradnju na još godinu dana i pretvaranje datoteka u druge formate kako bi se postavili na projektnu web stranicu.
Projektni partneri su također razmotrili sve projektne ishode i njihove faze u pojedinoj partnerskoj školi. Skoro sve projektne aktivnosti su odrađene, samo neke su još ostale. Dogovoreno je da budući da projekt ulazi u završnu fazu svi pratneri moraju ispuniti Završno izvješće u Mobility Tool. Svi partneri su razmotrili njihove Mobility Tool i fazu pisanja.
Skoro su sve aktivnosti vezane za projektne ishode gotove, samo ih je nekoliko ostalo u svakoj partnerskoj školi. Svi partneri će pridonijeti zajedničkom završnom izvješću kojeg prijavljuje koordinator te će također sudjelovati u finaliziranju projektnih ishoda kako bi se postavili na Europsku diseminacijsku platformu i na projektnu stranicu.
Projektni partneri su također razgovaralai o mogućnostima i planovima za printanje nekih od ishoda kreiranih u Moodle-u.
2. Posjet Oceanografskom institutu u Tarantu radi definiranja tema za prezentiranje na završnom susretu, razgovor o evaluaciji i diseminaciji
Projektni parnteri su definirali teme za prezentiranje na završnom susretu (aktivnosti učenja/poučavanja) sa znanstvenim rezultatima u svakoj partnerskoj zemlji kao istraživanje učenika.
Projektni partneri su definirali četiri teme koje će prezentirati učenici i znanstvenic is Instituta u alternaciji. Dogovorene teme i pranterske škole koje će ih prezentirati su: uzgoj dagnji
I.I.S.S. ArchimedeTaranto Italija (talijanski učenici će prezentirati rezultate istraživanja o uzgoju dagnji u Tarantu , biologija okoliša - SŠ Antun Matijašević Karamaneo Vis , (naša učenica, Mia Vojković će prezentirati vlastitio istraživanje o mikroplastici u morskim životinjanma i u pijeksu na otoku Visu, raznolikosti - RAMAZAN ATIL ANADOLU LISESI Adana Turkey (turski učenici će prezentirati istraživanje o bioraznolikosti u njihovoj regiji Adana) I analiza mora – OgresValstsģimnāzija Ogre Latvija (latvijski učenici će prezentirati rezultate istraživanja nedostatka kisika u Baltiku). Izmijeniti će se ideje među projektnim koordinatorima škola partnera kao i s znanstvenicima Oceanografskog instituta u Tarantu emailom. Gore navedene teme će se prezentirati drugim dionicima kao što su znanastvenici na tim poljima, učenicima I profesorima koordinatorske škole te ravnateljima drugih škola u Tarantu. Prezentacija će uključivati ihode projekta koje će prezentirati učenici I profesori partnerskih škola.
Također je dogovoreno da se svi materijali za prezentaciju printaju u obliku brošure što će napraviti talijanska koordinatorska škola. Brošura će se korisititi za diseminaciju.
Drugi oblici diseminacije su odrađeni u svakoj parnterskoj zemlji na regionalnoj i nacionalnoj razini, na facebooku. Planovi za buduću diseminaciju su tkaođer razmotreni.
Evaluacija projektnih ishoda, aktivnosti i susreta se do sad izrađivala putem upitnika što će se I nastaviti za drugi transnacionalni projektni susret, završni projektni susret (aktivnosti učenja I poučavanja) i za sve projektne ishode. Evaluacija će također uključivati I mišljenje zananstvenika s Oceanografskog instituta u Tarantu.
3) Razgovor o ishodima projekta te o trećem projektnom susretu ( aktivnostima učenja i poučavanja)
Koordinatori škola partnera su razgovarli o organizaciji posljednjeg projektnog susreta. Aktivnsoti učenjai poučavanja će biti povezane s Tjednom mora u Tarantu pa će učenici: prezentirati svoj projektni rad, istraživački rad na jednu od tema iz točke 2, gledati dupine sa broda, posjetiti Pomorski muzej u Tarantu i raditi druge aktivnosti vezane uz more.
Zahtjev za izostanak s nastave do 3 radna dana
Zahtjev za izostanak s nastave od 4 do 7 radnih dana
Zahtjev za izostanak s nastave od 8 do 15 radnih dana
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. 08,00 – 08,45
2. 08,50 – 09,35
3. 09,40 – 10,25
veliki odmor 10,25 – 10,45
4. 10,45 – 11,30
5. 11,35 – 12,20
6. 12,25 – 13,10
7. 13,10 – 13,55